Resa i Tiden

En vän sa till mig en gång att jag borde skriva en bok om mitt liv.
Hon menade att jag hade det perfekta underlager för den, att mitt liv var/är som en såpa på tv.

* Alkoholister
* kärlek
* Sorg
* Vänner
* Ovänner
* Övergrepp
* Mobbing
* Arbete
* Fester
* Sex
* svartsjuka
Osv...

Hon har alltid kunnat lyssna på mig i timmar när jag berättar om vad som hänt sedan sist, eller
så har hon haft en massa frågor om saker som jag har berättat innan.
Vi har känt varandra i 22 av min 28 åriga liv. Hon är min inspirationskälla till att starta den här bloggen.

Jag kommer inte att berätta vem jag är, detta är för att jag respekterar min familj och mina vänner.
Jag kommer inte att namnge någon med dess riktiga namn. Jag kommer att blanda inlägg. Vissa i nutid och
vissa kommer att skrivas i dåtid. Vissa inlägg kommer att vara glada, andra arga.





Hoppas att ni hänger med mig på den här resan!?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0