Om mig (ett sånt där formulär)

FAKTA
Bor: Stockholm
Arbete: Ett med tidiga mornar och hemgång medans det är ljust utomhus

FAVORIT...
Färg: Grått, blått
Plats: På en skogspromenad
Fordon: T-banan
Djur: Katt
Café: Något mysigt med sena öpettider (Cafe Albert kanske)

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: På morgonen när jag vaknar
Gnälla: Inte alls
Skrika: Aldrig
Sova: Inte mycket. Högst 6 timmar, ofta 4-5.
Klä dig i svart: Nej, inte helsvart.
Hata folk: Då ska dom ha gjort mig riktigt illa
Lita på folk: Några få

NÄR....
Läste du en bok senast: Läser böcker hela tiden
Var du på konsert senast: För ett år sedan
Handlade du senast: Mat igår på Ica
Sjöng du senast: För några minuter sen. Sjunger ofta och dåligt.
Klagade du senast: oj... det händer väldigt sällan

VEM...
Saknar du: Min sambo
Gjorde dig riktigt glad senast: Varje dag när jag kommer till jobbet och möter allas leenden
Fick du sms från senast: Min sambo

HAR DU...
För många vänner: Lagom många
Tvångstankar: Nej
Färgat håret: Tonat.
Brutit några ben: Revbenen i ryggen 2 ggr
Några piercings: Ja
Egen dator: Ja.
Gjort bort dig rejält: Många gånger och många till att komma.
Bra självförtroende: Lagom bra
Sagt jag älskar dig till någon idag: Senast idag
Varit kär: Nej... men älskat

HUR...
Går du: med bestämda steg
Svarar du i telefonen: Med mitt namn
Fördriver du tiden: jobbar äter sover.... tvättar städar diskar ;-)
Mycket pengar har du: Så jag klarar varje månad
Tjänar du pengar: Genom att jobba.
Bäddar du sängen: Snabbt och effektivt.
Ofta diskar du: När det behövs
Ofta städar du: Samma som ovan.
Går det på jobbet: Bra
Ofta träffar du din familj: Så¨ofta jag har tid

ÄR DU...
Förstående: Ja. Lyssnar gärna
Öppensinnad: Ja.
Arrogant: Absolut inte
Osäker: Knappast.
Intressant: Ja
Smart: Ja
Barnslig: Ibland.
Rolig: Det hoppas jag (det finns inget värre än falska skratt)
Pratglad: Oftast.
Blyg: Inte direkt.
Lätt uttråkad: Alltid något på g
Arg: Väldigt sällan
Ledsen: Sällan
Glad: För det mesta.
Pålitlig: Ja absolut
Laglig: Ja
Filosofisk: Kanske lite
Positiv: Till nästan allt
Bra på att ge komplimanger: ganska bra
Bra på att få komplimanger: Nja

VÄLJ
Katt eller hund: Katt
Vit eller svart: Vit
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Vatten
Telefon eller internet: Telefon.
Musik eller tystnad: Tystnad (om jag inte åker från jobbet)
Bok eller film: Bok
Leva eller dö: Leva
Tjejer eller killar: Killar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0