Magdalena, Kenza, Katrin, Tyra, Marcus osv osv

Sitter här och funderar på om jag vet vad jag har gett mig in på. (Klart jag vet)

Det var ett tag sedan jag skrev sist, så jag är lite ringrostig.
När jag gick i skolan så var det MVG i svenska som gällde, och jag skrev historier (sagor, berättelser) som fick mina vänner att häpna. När jag fördjupade mig i något, så gjorde jag det med hela mitt hjärta. Det kunde bli hela skrivböcker (ni vet dom små blåa) med bara en historia. Jag satt och läste dom för mina klasskompisar på rasterna, och dom uppmuntrade mig till att skriva mer.                                                                                                        


Jag har även haft en blogg på Aftonbladet.se som hade sina trogna läsare. Denna hade jag tillsammans med en vän. Och det vi skrev var inte lika personligt som det jag kommer att skriva här!

Jag är definitivt inte någon ny Kenza eller varför inte Kissie och något blogg pris blir det inte för mig ;-)
Men Jag beundrar dessa tjejer och killar som har lockat så många läsare, och jag hoppas på att kunna locka någon av er att läsa även min blogg, och att ni kanske ska finna något intressant även här!





Men jag ska göra mitt bästa för att förmedla vem jag är och hur mitt liv har sett ut, och hur det ser ut idag.

Så varför inte dra igång...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0